Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-09, 17:21   #220
Eric B
Tidigare ssg

Reg.datum: Apr 2004
Skicka ett meddelande via MSN till Eric B
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Julian
Håller med dig till viss del. Hemulen fick massa kommentarer i andra bildtrådar som han hade startat. Så där har du rätt. Men sen sa du också att det var många bilder från samma tidpunkt. Då kollade jag lite och från Ängelholm var det mycket kommentarer på endels bilder ( stoffe, götborg osv) Men Robert hade en fin som inte fick nån kommentar. Är det då så att eftersom det är många bilder från samma tillfälle så kommenterar man "experternas" bilder?
Här är det snarare frågan om tidpunkt. Tyvärr hamnade Roberts bild i lä för att han la ut den senare en större delen av majoriteten av alla som la ut sina bilder från det aktuella tillfället. Tyvärr var iallafall jag då ganska trött på Rapidbilder även om det ur kvalitetsynpunkt inte är något fel på Roberts bild, däremot tappade jag intresset på motivet...
Det gäller och tajma tidpunkten för publiceringen av en bild. Likaså gäller det, ifall man är ett gäng som är ute och fotar, att välja ut de bra bilder som skiljer sig från de andra man fota med för att få variation. Det ökar chanserna till kommentarer. Julian, du är blott 13 år, du har väldigt mycket kvar att lära. Om några år kanske det är dina bilder som "ligger i centrum" vem vet. Men detta vill jag inte alls påstå att jag skulle vara fullärd, jag har även jag väldigt mycket kvar att lära. Tillexempel behärska HDR tekniken eller sno åt mig lite av Hemulens krativitet...

Senast redigerad av Eric B den 2008-09-09 klockan 17:23.
Eric B besöker inte forumet just nu