Citat:
Ursprungligen postat av Eric B
Nu försöker du Julian vinkla det hela. Men faktum är att flertalet bildtrådar härstammar från tidpunkter då typ 15 olika bildtrådar behandlar samma sak, typ Rapider under jubileum och dylikt. Samma motiv på 15 bilder är ganska tröttsamt redan efter 4-5 bilder dvs utjatat vilket åtminstonde får mig att sluta kommentera dessa bilder ganska fort. Sen visar du de bildtrådar som fick få eller inga kommentarer, av kanske 5-6 st från samma användare där de andra trådarna fick mängder med kommentarer. Tänker tillexempel på vissa av Hemulens bilder. Vill minnas att under en period slängde Hemulen upp hur många, toppenbilder som helst och en stor majoritet av dessa fick mängder av kommentarer och du sållar ut de få där inga kommentarer gavs. Sen vill jag inte vara elak men vissa bilder du bidrar till är verkligen inga bra bilder sett ur kvalitetssynpunkt, typ av motiv mm, att förvänta sig kommentarer som "bra bild" är ganska svårt med sådana bilder. Nej ditt argument hållar verkligen inte.
|
Håller med dig till viss del. Hemulen fick massa kommentarer i andra bildtrådar som han hade startat. Så där har du rätt. Men sen sa du också att det var många bilder från samma tidpunkt. Då kollade jag lite och från Ängelholm var det mycket kommentarer på endels bilder ( stoffe, götborg osv) Men Robert hade en fin som inte fick nån kommentar. Är det då så att eftersom det är många bilder från samma tillfälle så kommenterar man "experternas" bilder?