Citat:
Ursprungligen postat av Julian
Hejdu, när man laddat upp säkert 20 bilder och fått totalt 3 kommentarer och samtidigt märker att endel personer får mycket kommentarer för bilder som är bra men inte så speciella så blir man inte så glad och då tar man upp problemet. Men då är det de personerna som alltid får massa kommentarer som är emot en.
|
I dina ögon är kanske de bilderna inte så speciella. Men i andras ögon är bilderna det. Det får du helt enkelt respektera vare sig du vill eller ej. Vet inte om du ser att majoriteten av alla kommentarer behandlar något helt annat än bildens kvalitet i sig. Tillexempel ett skabbigt GC lok eller en "charmig" arbetsplats. Är man då "utomstående" som du i dessa fall är, så är det kanske svårt att förstå tjusningen med bilderna.
Du verkar eftersträva samma typ av kommentarer men jag hoppas att du inser att det inte fungerar. Om jag lägger upp en bild, har jag kanske helt ovetandes fått med något som väcker känslor/minnen på bilden och så haglar kommentarerna in. Eller så är jag fullt medveten om att motivet jag fångat på bild, har denna effekt.