Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-07, 17:52   #152
Julian
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alexfaldt
Ja, men om det nu är så patetiskt varför då inte bara förklara vilka personer som du stör dig så fruktansvärt på?

Jag tror inte en ena sekund på att någon kommenterar en bild bara för att vederbörande råkar vara lokförare! Är du avis på dom som är förare? Skulle du själv vilja ha en systemkamera? Var grundar sig problematiken? Kom ihåg att ingen föds med systemkamera eller föds som förare. Vi ha alla vandrat samma väG!
För det första har jag en systemkamera. För det andra så vill jag satsa på annat som inte har med järnvägen att göra

Citat:
Ursprungligen postat av Eric B
Kunde inte ha sagt det bättre själv. Synd julian att du ger upp. En dag kommer du inse hur fel du har...
Jag skulle kunna sluta den här diskussionen nu direkt. Men det går inte för ni säger bara att jag tycker fel. Jag tycker det jag tycker. Så är det! Men om ni fortsätter säga att jag emot det jag har sagt att JAG och några andra har märkt av så får det väl fortsätta. Vi kan likagärna sluta skriva här nu direkt. Jag kommer inte ändra uppfattning och ni verkar ju stå fast vid det ni tycker Vi kanske kan skiljas som vänner eller vad man kan kalla det

Citat:
Ursprungligen postat av HemuleN
Det är väl bara att kolla i den här tråden vilka fötter det är som känner sig trampade på...
Där har ni nog mitt svar

Senast redigerad av Joel den 2008-09-07 klockan 18:57.
Julian besöker inte forumet just nu