Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-07, 01:04   #129
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Grupperingar kanske är ett fel ord, men nått liknande existerar faktiskt vare sig ni vill se det eller inte. Dom som inte ser det lär ju vara i den ena "grupperingen" och dom som ser det lär ju vara i den andra.

Jag varken tror eller tycker att dessa "grupperingar" har med yrke eller kamerautrustning att göra, utan är helt och hållet kompis baserat. Men ett forum borde vara öppet för alla och inte bara för dom som känner varann. Dom andra kan dra!? Jag tycker (skriver: jag tycker) att alla borde känna sig välkomna i detta forum. Är det fel?

Att be folk namnge andra låter väldigt konstigt. Vad är det för sätt? Vi bor väl inte i öst-tyskland va? Nej, det går tydligt att se dessa " grupperingar" ändå. Men det är klart, vill man inte se, så ser man inte...

Jag tycker att folk får ha olika uppfattningar om saker och ting. Det är rätt! Men om vissa på ett sånt här ställe känner sig särbehandlade och berättar det, så bör man försöka göra nått åt det, inte försöka sopa "skiten" under mattan och låtsas att det regnar. Det är fel!

Senast redigerad av Pierre den 2008-09-07 klockan 01:17.
Pierre besöker inte forumet just nu