Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-06, 14:37   #109
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Har hållt mig utanför denna diskution, men känner att jag vill säga nått nu. Jag känner som vissa andra att det är "grupperingar" (kanske fel ord!?) i detta forum och det ställer till det i.o.m. att vissa får kommentarae och vissa inte.

OK, visst kan det vara så att känner man fotografen i fråga så är det lättare att ge komentarer. Men varför kan man inte ge en komentar till en okänd? Det kan ju bli din nästa kompis!

Jag ger själv inte mycket komentarer, då det inte är bilderna som lockade mig till detta forum i första hand. Utan det är tåg sim delen som lockar mig mest och där ger jag ganska mycket komentarer, mest (enligt mig själv) för att hjälpa andra...

Vad jag mest reagerar på i denna tråd är att dom som känner som jag och vissa andra inte blir trodda. Det stämmer inte, det finns inga grupperingar o.s.v. Ni andra borde respektera vad vi känner och försöka få till en ändring. Att låtsas som det regnar, löser inga problem! Och bara för att ni inte märker nått problem, så betyder det inte att det inte finns några.

Detta är vad jag tycker och känner och ni behöver absolut inte hålla med mig...