Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-05, 15:44   #103
Micke.L
Tidigare Traindriver94

Reg.datum: Aug 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Schulz
Var försiktig med att uttala dig som "fotograf". Ingen här är en fotograf, alltså inte yrkesfotograf som den allmäna benämningen betyder. Alla här är amatörfotografer på olika stadier och det spelar ingen roll om man nu har en dyr Nikon D700 (systemkamera) eller en kompaktkamera av budgetvariant.

Synd att du inte vill dela med dig och lyssna på det konstruktiva, det lönar sig verkligen. Jag försökte få bättre bilder hela tiden, med tiden kom ökat intresse och därigenom fördjupning i tekniken och utveckling har väl skett, även om det inte direkt det jag i längden strävar mot. Foto är ingen tävling för mig, bara mot mig själv, kanske.

Annars en väldigt onödig diskussion, ska du börja muta folk för att få kommentarer? Alla kommenterar det de vill, så enkelt är det faktiskt!
Vad menar du?! Jag vill dela med mig, och jag lyssnar på det konstruktiva! Det är ju det som är felet! Man får nästan ingen konstruktiv kritik på E-Buzz. Jag skulle helst av allt vilja fortsätta lägga upp mina bilder här, men eftersom det verkar vara ett forum där endast "duktiga" fotografer får kritik, kommentarer osv, så kan jag inte det. Detta är det lättaste alternativet för mig, men om ni vill ge kommentarer till bilder ni gillar, så visst. Jag vill inte tvinga er att skriva kommentarer, jag säger bara att jag uppskattar att få kommentarer men mest av allt tips, kritik etc!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu