Citat:
Ursprungligen postat av HemuleN
Jag förstår inte alls vitsen med den här diskussionen om jag ska vara ärlig.
Du tror väl inte direkt att medlemmarna ur "klubben för invärtes beundran" kommer erkänna att det finns en sådan?
Men samtidigt måste jag hålla med lite i det Julian säger, det är ingen slump att det alltid är samma namn som kommer upp när det här "problemet" nämns utanför forumet heller.
Sen ser jag inte heller att fota för att få kommentarer som nått fel? Jag kan faktiskt erkänna här och nu att det är därför jag gör det. Hade det inte visat sig att folk faktiskt verkar gilla mina bilder hade jag nog lagt av för länge sen, och för någon med relativt dåligt självförtroende (som jag dårå) kan ett "Snygg bild" också vara viktigt.
|
Intressant åsikt. Absolut inget fel med den heller. Vi tycker alla olika. Jag skulle iofs vilja påstå att du tillhör skaran bland de jag beundrar. Men samtidigt skräms jag av tanken att du enbart fotar för kommentarernas skull? Nog måste det väl finnas lite unn av vilja ändå?
Tycker denna tråd är jävligt intressant att läsa. Man skaffar sig en bild av alla anhängare här på forumet. Tycker mig nu urskilja två skaror. De som "känner sig utanför" och de som ja vad ska man säga, inte alls tycker att det är så.
Som påpekats innan av Fredrik. De fotografer jag träffat personligen har jag en större tendens till att kommentera deras bilder.
Den dagen då det bestäms vems bilder samt hur/vad jag kommenterar dessa. Den dagen försvinner jag härifrån...