Citat:
Ursprungligen postat av alexfaldt
Tycker det här visar en löjlig sandlådenivå. Så du menar Micke att bara för att man är lokförare får man automatiskt fler kommentarer? Mycket märkligt och det känns ganska mycket som att du försöker få utlopp för någon egen känsla av otillräcklighet!
Gör dig själv en tjänst och ta forumet för vad det är. Alla har olika nivår på kunskap, teknik och ambition och det är helt ok! Det viktigaste är väl ändå inte kommentarerna? Du fotograferar väl inte bara för att få kommentarer? För min del är kommentarer en klapp på axeln eller en chans att få god kritik på sitt fotograferande.
Låt inte oss klä skott bara för att flera av oss förare råkar vara väldigt intresserade av foto. Många av oss har också hållit på i många år. Foto är, som Erik Götborg sa, inget man lär sig över natten!
Varför använda din föreslagna skala som ska dela in oss i nybörjare, amatörer och experter? För att skapa ännu mer segregering och indelning? Nej, jag tror det är en björntjänst åt oss alla!
|
Jag!? Jag har inte sagt något om vem som får mest kommentarer eller så, jag har bara kopierat från en annan tråd! Det är Julian som tycker så. Läs lite nogare innan du beskyller folk för något