Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Kan vi be att Micke slutar leka moderator tack! Bara för att det blir diskussion betyder inte det att man är osams. Du verkar tycka att det blir "obehagligt" så fort det blir diskussion... Om det är så så håll dig då utanför diskussionen istället för att gå in och försöka styra upp något som inte blir speciellt bra...
I all välmening!
Till Julian kan jag bara säga
Simon Bertilsson
Eric B
Erik.H
Olaf
andelind
Schulz
Ingen av dessa är förare men de får ändå svar/kommentarer på sina bilder.
Vill du ha fler namn? Okej då tar vi några till
Mig själv
Robert
vfp420b
Dson
Alexander Ödman
Räcker namnen? Tycker verkligen inte ditt argument håller men överbevisa mig gärna!
|
Och resterande kan ju faktiskt förklaras i att det finns en hel del lokförare på det här forumet (rätt logiskt med tanke på vad forumet handlar om).
Alltså är sannolikheten hög för bra lokförarbilder...
Ps. Det är ofta jag ser en bild som tilltalar mig, men som jag ändå inte kommenterar.
Varför? För att det skulle bli allt för enformigt och urvattnat att hela tiden skriva "snygg bild!". Jag har helt enkelt tröttnat på att ge den typen av kommentar hela tiden. Men jag uppskattar fortfarande bilden precis lika mycket.
Nej, då ger jag hellre en mer personlig kommentar. Som till exempel att kommentera något utöver själva bilden. Om jag till exempel kan relatera till platsen eller händelsen.
Eller så ger jag konstruktiv kritik på en bild som redan är bra. Det utvecklar både mig och fotografen, och man får verkligen ut något av det.