Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-03, 16:07   #46
scaniar500
Medlem

Reg.datum: Oct 2007
Skicka ett meddelande via MSN till scaniar500 Skicka ett meddelande via Yahoo till scaniar500
Standard

nä, det blir då ingen vista för vista käkar förtusan upp allt mitt ramminne. När jag hadde installerat drivarna för min GeForce 6200 grafikkort, mitt Sound Blaster X-FI Extreme Audio ljudkort, mitt trådlösa nätverkskort och Norton Internet Security 2008 och jag sedan var ute och surfade på nätet med Internet Explorer 7 så med orginal vista temat var det kvar 20 mb ram och med windows klassik temat 80. och detta var vista home basic. och jag har en Intel Pentium 4 2,8 GHz processor, 2 gig ram(2048 mb ram) och 40 Gigabyte intern hårddisk och en 500 gigabytes extern usb-hårddisk. och då hadde jag dock 2 växlingsfiler på 3800 mb aktiverade. en som ligger på samma disk som vistan är installerad på och en på min externa hårddisk. så jag har upptäckt att vistan tydligen inte gillar min dator eller så är det min dator som inte gillar vistan. så jag går tillbaka till xp:n. där har jag iallafall minst 1,4 Gigabyte ram ledigt med alla ovanstående drivare och program installerade och igång. alltså det är helt sjukt vad vistan är resurskrävande
scaniar500 besöker inte forumet just nu   Svara med citat