Jo vi bör kunna samla oss under sweden och där lägger du in t ex Thomas01 eller vad du vill kalla dig
En rolig sak här. Om man läser 1.01 Provider % Product Setup.Pdf, där mina citat kommer ifrån så kan man göra en mappstruktur enligt punkt 2. Jag gjorde det, startade Assets Editorn och gick in där tills jag i Sweden/Pursche01 hittade 'TemplateRoutes' näst längst ned. Högerklickar man på den så kan man välja 'New Blueprint' och 'Route Blueprint'.
Exakt vad som skall skriva in i fönstret vet jag inte ännu men jag kunde skriva in origin longitude och altitude som i min egen rutt börjar i Borlänge. När jag sedan går in i Rail Simulator och väljer Routes och new route så finns det en tempalte som heter Addon Route Template (Säkert något som man kan ändra i blueprinten). När jag väljer den och klickar på Create så får jag välja namn, mitt namn är Blg som är förkortningen på Borlänge och vips så har jag min rutt på rätt longitude och Altitude.
Eftersom jag förut lagt in DEM-datafilerna så kna jag nu klicka på T och jag har fin natur med kullar och annat.
Allt är dock inte riktigt bra ännu. Det finns inga textures, hus och annat som jag kan använda, endast Exempelfiler på lite olika saker. Rent och prydligt tills alla nya vakra saker kommer ut som ni lägger i SWEDEN mappen.
Senast redigerad av Pursche den 2007-11-14 klockan 19:39.
|