Då vet du att man ska behandla sådana butiker såsom du blir behandlad, dvs skita i de som inte bryr sig om sina kunder. Precis som Kenneth skrev väljer man ju det företag man blir bäst bemött på.
Själv har man inte haft problem när ens Xbox 360 pajat. Jag kunde få en ny enligt den 3-åriga produktgarantin som finns. Jag bara lämnade tillbaka den, påstod att jag snackat med Microsofts kundsupport om att lämna in den för en ny hos återförsäljaren och fick den nya. Anledningen för att jag ljög var att det skulle annars ta flera veckor för MS att få in den och skicka en ny (dvs man var tvungen att skicka konsolen till närmaste reparationsställe i Europa, i detta fall i Tyskland och det är inte det billigaste, man får stå för frakten dit, vilket inte är billigt pga vikten). Så därför är det bäst att försöka få en ny produkt på det fortaste sättet. Återförsäljaren hade ändå fått ge med sig om jag sagt att jag inte ringt MS support, bara att hota med ARN.