Hej allihopa!
Har fått svar ifrån Alexander Pohleman, som tyckte idén och målningarna var bra. Men han låter mig inte ladda upp dom, tills hans spårvagnar lämmnat beta-stadiet!
Han har sagt så till andra och då måste alla följa reglerna (vilket jag kan förstå!). Men konstigt är att han gick med på, att jag skulle få ladda upp "Göteborgaren", bara jag skrev i readme att det var en beta-version. Förstår inte varför inte den regeln kan gälla för dom andra målningarna också??????
Så nu får vi vänta tills han gör riktiga versioner av dom, och då får jag ladda upp mina ommålningar (och Number One får sina spårvagnar!).
"Lustigt" är att han frågar när jag släpper Number One Tram Route V.1.0, men den vill jag ju släppa samtidigt med mina ommålningar. Så aktiviteterna kan använda dom!
Synd att man inte kan göra egna objekt och tåg, och slippa allt tjafs med tillstånd (för freeware saker). Själv tycker jag det borde räcka att man skriver i readme, vem som gjort orginalet!
Nu vet jag inte hur jag ska göra? Släppa version 1 av rutten (visseligen "några" bygg-veckor kvar!) utan spårvagnarna eller vänta.