Visa ett inlägg
Gammal 2006-12-16, 18:52   #3
vfp420b
Månadens bild - Aug 2005

Reg.datum: Sep 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till vfp420b Skicka ett meddelande via MSN till vfp420b Skicka ett meddelande via Skype™ till vfp420b
Standard

Nu är det väl så att alla inte riktigt bor i staden, utan många ute på landsbygden där det inte går några bussar alls..
Själv bor jag i Mariannelund (det var det ingen på forumet som visste innan nu.. ) och här har vi både buss och tåg.
Så egentligen är väl detta onödigt, men jaja, skriver väl iaf från min lilla "håla"..

Ingen stor turtäthet här iaf, utan skriver vart alla linjerna går istället och med hur många turer..

Busslinje 330 till Eksjö med trafik endast vardagar, 11 bussar till Eksjö, + linje 325 med en tur till Jönköping.

Busslinje 335 till Vetlanda med trafik endast varadar, 1 buss till och 1 buss från Vetlanda till/från Mariannelund.

Busslinje 74 till Vimmerby med en buss vardagar.

Busslinje 325 till Vimmerby/Västervik, med trafik alla dagar i veckan, och 6 turer på Måndag-Fredag, 3 turer på Lördag och 4 på Söndagen..

Tåg då, jo, 4 tåg på Måndag-Torsdag, 5 på Fredag till Nässjö, 3 på Lördagen och 4 på söndagen, till Hultsfred är det 4 på Måndag-Torsdag, 5 på Fredagen, 3 på Lördagen och 4 på Söndagen.
Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage.
http://tobbebilder.from.eksjo.com/

Senast redigerad av vfp420b den 2006-12-16 klockan 18:53.
vfp420b besöker inte forumet just nu   Svara med citat