Då har jag provkört dubbelspåret med en Rc3 och fem stycken pass80. Okej, inte riktigt passande för rutten. Inga ATC-baliser eller så, men det märks ju heller inte. Dessutom är ju rutten inte tänkt att vara en hypermodern rutt heller!?
Jag är helt enkelt paff, jäkligt snygg rutt! Otroligt trevlig att köra! Underbart att rulla fram i precis lagom fart
Några små, små anmärkningar kanske. Sänk gärna STHn till 90, 100 eller 110 km/h. 120 km/h kändes lite för fort i dom skarpa kurvorna som fanns. Å andra sidan finns ju ingenting som säger att man måste maxa hela tiden heller
I Mellebruk fanns en fransk stationsskylt kvar, men å andra sidan är det bara snyggt. Banverket/SJ som varit lite finurliga och satt upp namnet även på franska!

Okej, nu kan jag inte franska så namnet stämmer nog inte om man översätter Mellebruk. Men ändå
Dessutom stod någon kontaktledningsstolpe mitt i spåret vid samma station, vilket är lite synd.
Mer än så har jag inte att anmärka på, annat än att lite fler sidings i rutten vore lättare när man skapar aktiviteter. Nu menar jag alltså inga fler spår, utan enbart dom där gröna sträcken som markerar en siding
Men om jag ska bedöma rutten av vad jag märkt hittils? 9,5 av 10. Fixa dom tre små, små sakerna jag nämnde så får du en elva
Nej, varför sitter jag här och skriver? Jag borde göra aktiviteter!!