![]() |
Hej. [Var finns kontaktledningen]
Ni som har svarat mig på mina frågor betr Trainz simulator 2004.Ni alla ska ha ett stort tack för hjälpen, för det har varit till stor hjälp och nu har jag fått fart på simulatorn.
Nu har jag byggt en testbana och placerat olika typer av lok, bl,a Da samt kontaktledningstolpar,men finns det någon som kan tipsa mig, vart jag hittar kontaktledningarna ???. Mvh: bjrn. |
Citat:
Kontaktledningen kommer med stolparna, i alla fall de svenska. Jag antar att du menar dem du hittar under Object -> Splines. Med visst intervall eller där du gör insättningspunkter med [+] kommer stolpar, mellan dem kontaktledning. Den kan vara svår att se i vissa lägen, om du t ex är för långt ifrån. Prova att zooma in och ändra kameravinkel. "Bara" kontaktledning finns också, men jag är osäker här på om det finns i svenska packet. /rojo |
Visst finns kontaktledning.
På bilden ser du var, ett tips är att om det inte går att klicka ut på spåret direkt dra den då vid sidan om spåret och klicka för varje stolpe och för den sedan på plats. (Ett himla pilleri jobb.) http://www.e-buzz.net/forum/attachments2/6402070856.jpg Göran. GN |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:32. |