![]() |
Trainz screenshots på Tuff-Tuffs C3:a [bilder]
Tuff-Tuff, vilket underbart lok du har gjort :D:D:D
Snyggt och vilket ljud sedan. Var har du fått ljudet ifrån? Måste bara visa lite bilder från kvällens körning :) http://www.e-buzz.net/forum/attachments/1167215401.jpg http://www.e-buzz.net/forum/attachments/4709215426.jpg http://www.e-buzz.net/forum/attachments/8215215509.jpg Två nya bilder för den som vill se http://www.e-buzz.net/forum/attachments/9714191807.jpg http://www.e-buzz.net/forum/attachments/3023191827.jpg //Roger |
Rojje: Ursäkta att jag gör topicen off...
Jag måste nog också till lägga att C-3:an som du (tuff-tuff) gjort är extremt vacker, snygg, *****, eller hur man vill tilltala den. Den får mig genom att titta på Rojjes vackra screenshots längta tillbaks mer eller mindre [8D], till Trainz. Men väntar nog tills 2004 kommer ut. Man får hoppas att Trainz Railroad Simulator 2004 är bakåtkompatibel så du slipper det där jobbiga med att konvertera den / dina ånglok... Tusen tack ! --- MvH Cj | www.aeger.net |
Nädå... äldre prylar ska fungera i TRS2004 utan problem. Däremot blir det en del jobb med att lägga till TRS2004 specifika funktioner kan tänka...
/tufftuff |
tuff-tuff:
Du borde nog verkligen älska bump mapping. Nu kan du verkligen få detaljerade lok :D /Fredrik Forumvärd |
Ja... nu kan man göra varje liten nit... buckla... och en massa andra smådetaljer.... Korrugerad plåt tex!!! Allt och samtidigt spara på polygonerna! Underbart!!! :D:D:D
/tufftuff |
Citat:
//Roger |
Tänk en helt slät boll som är målad som en golfboll.... Men det ser ut som den har gropar och inte bara målade dito...
Nått i den stilen iaf... man sparar polygoner eftersom man slipper bygga hålen :D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009