![]() |
Gått över till Trainz!
Svenska skogsbanor!
Har äntligen tröttnat på MSTS, och alla försök att få nåt gjort i Route Editor, rensade hårddisken på 3,5 Gb slitskit! Det är ju vansinnigt att man inte snabbt kan skapa landskap och spår. Har just börjat använda Surveyer i Trainz och börjat bygga Eds bruk - Helgenäs, och projekterar just Lindfors-Bosjöns-Järnväg. Hittills använder jag 600 mm spår och rullande materiel från ffestiniog i Wales. Jag har börjat bygga i Trainz Asset Creation Studio (Pappersmassebalar, sågat virke och massavedslaster), och det går ju jättelätt. Är Ni fler därute i cyberrymden som vill delta i att bygga skogsbanor, så hör av Er i denna tråd! PS. Har just fått till ett par boggier á la LBJ. DS. LAn |
Välkommen in i Klubben :D
Jag hoppas att du tycker om Trainz Obs! Detta är inget påhopp mot MSTS, då jag tycker båda är lika bra... --- MvH Cj | www.aeger.net |
välkommen till Trainz :)
skoj att du bygger lite i gmax oxå, pappersmassebalar, sågat virke och massavedslaster är något vi behöver, så hoppas du släpper dina skapelser [8D] Ska även bli skoj att se dina banor :D Tomas http://msts.e-buzz.net/stw/images/logotop.jpg |
Hejsan!
Man får väll säga det samma Vällkommen till Trainz Klubben :D:D Låter kul me det du håller på me själv sitter ja och bygger på en malm och timmerbana som går i skog och berg. M.V.H Nicke! :) |
Citat:
/Leoj besök gärna: www.geocites.com/trainz_page ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:21. |