![]() |
79 i dag
79 år i dag och det firar jag om några dagar med en present till Forum - en ny bana.
Det har nu gått 74 år sedan jag rymde till järnvägsstationen i Nynäshamn och hade kungligt roligt bland järnvägspersonal och vaktande soldater med skarpladdade vapen. Hemma väntade risbastu med egenplockat ris. Nynäshamn var då en fästning och vaktade vägen till Stockholm. Roligast av allt var att åka ånglok till oljeraffinaderiet där landets flygbensin tillverkades. Nisse |
Grattis!
Du är nog nestor på forumet. :ber::grin::tumme_upp: Vänligen |
Grattis på din dag.:applad::applad::applad:
Fasen, du har nästan samma ålder som min far (född 31). |
Hej Storviltjägaren.
Grattis på dagen Nisse. Den mest envetna trainz byggaren jag vet om. :tumme_upp::tumme_upp: |
Grattis Nisse.
Hoppas att man är lika aktiv, envis, tjurig och uthållig som dej, när man börjar komma upp i den åldern själv :). |
Stort grattis
|
Ja, ett stort grattis till dig Nisse! :) Själv har man ju några år kvar till den åldern ;) Man får väl hoppas man håller på med Trainz då också, precis som du?! :D
|
Grattis på födelsedagen
|
Grattis Nisse ...
... "Dalslandstroll" blir väldigt gamla, minst 100 :D
|
Grattis Nils.
Det är kul att se att det finns folk i alla åldrar som pysslar med denna ädla hobby. :tumme_upp: |
Det är trevligt att fylla åt - åtminstone i Forum. Tack alla - och fortsätter ett år i taget på mitt sätt.
Nisse |
Stort grattis från oss på Newfoundland.:applad:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:05. |