![]() |
steam workshop
Kommer använda detta till era rutter, saker mm. Funkar de som de gör till skyrim de bästa som kan hända för de har spelet. Vore ju bra om de svenska sakerna kom upp där när de släpps. Gissar på många mera svenska rutter kommer dyka upp där då
|
ja Workshop kommer bli ett stort lyft för
railworks... Gripen00 |
Citat:
|
ja tänker mer på uppdrar till alla dom rutter vi har
redan me bara lite uppdrag på orginal.. med workshop tror jag detta kommer ändras.. Gripen00 |
Citat:
|
Enligt copyright så får man inte sälja rutten om man har tagit andras objekter. Så är det bara. Det är inte typiskt svar, tyvärr.
|
Citat:
Det är en centraliserad downloadservice som tillhandahåller objekt och rutter för nedladdning direkt ifrån steam, så länge som användarna laddar upp till workshop. |
skulle vilja se den rättegången för copyright....jaså du..du har använt ett träd i din bana som X har gjort...som BARA fungar i rail works och som du har gjort en bana till som BARA funkar i railworks...haha...skratt retande...finns inget land i världen som ens skulle orka bry sig. nytt objekt är finare ord för mod....tyvärr tror många i train och rail världen..trainz..mm ..och enbart faktiskt i den världen...inte i något annat spel..tror sig de som gör saker att de är helt plötsligt copyright skyddade för de gör en skylt i ett spel. har ni sökt copyright skydd???
hej..jag vill söka copyright skydd för en skylt jag har gjort i ett program..som gissar är nerladdat från internet för de kostar 40 000 att köpa de riktigta programet och gjort en skylt som BARA jag får använda i spelet. lol skillnad på företag och privat personer |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:49. |