![]() |
SDGGMRSS Scandinavian Trailers
Nå er det endelig mulighet for den som har ventet på nordiske trailere til sine SDGGMRSS vogner og flere scenarioer. Er bare å ta turen til Filarkivet på 3Dtog.com :)
http://3dtog.com/wp-content/uploads/...6/Trailers.jpg Beskrivelse i filarkivet Nedlasting |
Tack som tusan för dessa, de är underbara! :ber:
|
Hej!
Fina vagnar och lasten. Tyvärr måste man köpa orginalvagnar för att få dem att fungera.:tumner: |
Fint tillskott till RW3
Jag köpte originalvagnarna 47:- SEK via PayPal Tack för tipset och alla dina fina Norska trailers! Mvh // Gert@Malmö |
Hej Igen
Är det Basses Trailers du har RePaintat? Mvh // Gert@Malmö |
Takker for alle hyggelige kommentarer :tumme_upp: Det er ikke Basses trailere nei, det er original trailerne som kom med vognene :)
Totte: Det blir som å si at jeg har laget fine repaints av Rc loket, men at det eneste som er dumt med de er at du må kjøpe original-loket. Men jeg kunne skrevet at det er til Fopix3D sine Sdggmrss vogner :) Jeg beklager at adressen til nedlasting er blitt endret, og at jeg ikke får fikset dette i innlegget øverst ... Nedlasting (Oppdatert) |
Hei. I dag skulle jeg sette inn de skandinaviske trailervognene inn i ruteeditoren til Roa-Hønefosslinja, men så fant jeg de ikke. Da så jeg at jeg ikke hadde lastet de ned, derfor gikk jeg til filarkivet på 3DTog.com og prøvde å laste de ned. Men da jeg prøvde på det, ble jeg sendt til det gamle forumet. Har prøvd flere ganger, men det går ikke.
|
Fint at du sier ifra :) Bare å beklage at du ikke får lastet ned vognene
Har sendt Admin av 3DTog en henvendelse, og håper at det blir tatt tak i. Alternativet blir å gi ut alt om igjen fra nytt opplagringssted, men er ikke ønskelig fra min side. Er det den løsningen som blir mest nærliggende er det det som vil bli gjort … |
Okey, takk for hjelpen.
|
EDIT: Nå har jeg fått lastet de ned.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:37. |