![]() |
Månadens simulatorbild?
Hej! Det var ju länge sedan vi hade Månadens simulatorbild, och jag tycker det vore roligt om vi fortsatte ha det. Är det någon mer som håller med mig?
Har väl även varit dåligt med Månadens bild i järnvägsdelen. :) |
Det skulle verkligen vara kul att börja med det igen:D
|
Det vore roligt med en ny tävling!:)
|
Ja, jag saknade Månadens simulatorbildtävlingen.
|
Regelfråga
Hur skulle isf reglerna vara - måste t.ex. banan vara av egen produktion eller modifierad av en själv?
|
Citat:
Har man släppt en rutt, så är nog det ganska underförstått att det postas bilder från den. Tävlingsmomentet är väl i första hand kompositionen av en bild och för en ruttbyggare som ser ett bidrag med sin rutt som det går bra för blir väl i första hand glad väl? Dock kan det väl höra till god ordning att man alltid ska ange vad det är man kör på och om man modifierat rutten i något avseende. Allt för att hedra den som byggt rutten i original. |
Hehehe:)
Jag kunde kanske bidraga med en bild från den "lilla lilla" rutten East Somerset Railway. Jag har ju faktiskt byggt en del där, bl. annat tagit bort alla svarta vägar och pyntat ut en massa nya träd :visslar: Sedan kan jag ju hänga på några gamla tyska godsvagnar där hjulen inte snurrar, fast det syns ju inte på en bild;) Undrar om man behöver tillstånd för att göra detta :oskyldig: |
Blir det någon ny tävling?
|
Citat:
|
Det skulle vara kul:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:21. |