![]() |
Steam tar mycket kraft av processor
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag upptäckte att Steam tar mycket kraft av processor utan att jag öppnar den. Vet inte varför är det så? Är det nå´t form av uppdatering eller? |
Hej igen!
Konstigt, nu visar Steam 0% efter ha startat om datorn. |
Hej!
Nu är Steam i farten igen och tar 50% av processor. Kan någon förklara varför det blir så? Kan man avsluta Steam på nå´t sätt? Jag får skärmdump då när jag ska köra simulator. |
1 bifogad(e) fil(er)
När jag öppnar Steam får jag meddelande enligt bilden. Jag förstår inte vad som händer.
|
Citat:
|
Citat:
Det skall jag göra nästa gång. Nu är det noll igen efter ha startat om datorn. |
Hej!
Jag blir irreterad på Steam som tar mycket processorkraft (50%). När jag bygger då blir 100% kraft tillsammans med Steam. Jag blir tvungen då varje gång trycka Ctrl-Alt-Del och avsluta Steam, så det blit lättare att bygga min rutt. Ruttbygge tar 48% kraft av processorn. Är det så likadant för er? |
Hej!Totte hos mig ligger det på 0 %,hur har du tagit den bilden ?
|
Lustigt, jag kollade hur det ser ut på min dator och steam tar 0% när det bara ligger i offline läge, jag ska kolla hur det ser ut vid online och helt avstängt också. Har du Steam online eller offline Totte?
Gubben50: Förmodligen med "Print Screen" knappen, då får man ett utklipp som kan klistras in i ett bildprogram ;) |
Citat:
|
Hej! Hos mig ligger det på 0% har Steam online
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:10. |