![]() |
Är det okej att...
Jag visste inte riktigt vart jag skulle göra det här inlägget så en moderator får gärna flytta på detta inlägg om det inte passar inte här!
Är det okej att göra reklam för Svenska 3D-tåg forum? Då menar jag, är det okej att göra T.X. en powerpoint pressentation om tåg simulering (i mitt fall Trainz ) och sedan i "eftertexten" Hänvisa till Svenska 3D-tåg forum? Eller behöver man någon sorts tillåtelse för det? Jag vet själv som moderator på ett par andra forum att det inte alltid är okej att göra reklam utan tillåtelse. Som sagt, flytta gärna på denna tråd om ni tycker att det finns ett bättre hem för den någon annanstans! |
Du har lagt ditt inlägg precis rätt, och att du gör reklam för 3D-Tåg och hänvisar till vårt forum finns det väl ingen som kan anmärka på?
Om du vill ha någon slags bekräftelse/tillåtelse så får du den nu av mig, på stående fot. Du får gärna göra reklam för Svenska 3D-Tåg forum. |
Citat:
Jag gillar alltid att vara på den säkra sidan! ;) |
Kan ju bara svara för mig själv, vad jag tycker.
Ser inget negativt i det hela, bara en massa positivt. Så som fler utövare kanske, till alla dom olika simulatorerna. Som kommer med nya idéer och inslag m.m. Men som sagt, det är bara min åsikt och vad dom ansvariga för forumet anser, är en annan sak. |
Självklart får du göra reklam för vårt forum! :)
|
Tack! :tumme_upp:
Jag har något litet på G som jag jag kan skriva mer om senare när det hela är klart! ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:43. |