svenolov |
2011-10-05 22:21 |
Fantastiskt arbete - föga uppskattning!?
Citat:
Ursprungligen postat av lan
(Inlägg 246430)
Ekan, du presterar oräkneliga shots från din fantastiska bana men reaktioner uteblir ofta, det mesta blir av typen "Vart har du hittat .....xxxx". Idag har jag börjat publicera en länk på Trainz Forum till min Sb-tråd för att pejla hur världen utanför Sverige reagerar? Jag tror att om du gör detsamma så kommer (kanske) bifallet av sig själv???
Du gör ett suveränt arbete genom att visa vad man kan åstadkomma med Trainz idag!!! Stort TACK för det!
Länk till min post på Trainz Forum:
http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=79895
Får se om nån är intresserad där eller om man skall krypa tillbaks in i sin trånga svenska röda stuga med vita knutar!?
|
Jag håller med dig LAn, och ditt försök att nå en bredare publik är bra. Det är alla våra byggare värda.
Men nackdelen med Trainz Forum är väl att det är för stort. Speciellt om man postar under rubriken "General Trainz". Efter en dag så ligger inlägget på sidan två, om ingen har svarat, och glöms/försvinner fort.
En annan nackdel med länkar till vårt forum är, att bilderna inte syns om man inte har registrerat sig hos oss. Och vem har tid med den proceduren?
Om man vill presentera sig/oss så bör man/vi välja rätt underforum och att publicera bilderna direkt i Trainz Forum.
|