![]() |
Tråden "utländska sidor" borde väl vara "klistrad"?
Säger det igen - Tråden jag skapade "Utländska sidor" där vi lägger fram länkar till andra sidor med material etc. till Trainz, borde väl fylla en vettig funktion om den satt "klistrad" i början av denna del av forumet?
Dessutom får man lättare in nya länkar om den sitter synlig hela tiden. Nu försvinner den ned i allt annat och ligger till slut på sidan 300xxxx.... Det är guld värt att snabbt och lätt utan att behöva söka rätt på själva tråden, kunna hoppa runt i världen efter sidor och material? Admin tar besluten självklart, även i detta, men vill bara påminna om nyttan jag tror den skulle göra väl synlig och lätt tillgänglig. |
Det kan vara vettigt att klistra den tråden, om den innehåller vettig information. En del inlägg är upplysande, medan en del är helt värdelösa.
Läs här. |
Ja det har du rätt i. Jag tyckte jag skrev vad som kunde förväntas på sidorna som länkarna hänvisar till, men kanske inte i detalj.
Men även om jag gör detta kanske andra inte gör detsamma. Håller med om att det kanske genom detta problem inte går att använda till något vettigare än att den bara finns där. Tänkte inte på det, som han sa i Lorry. :visslar: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:21. |