![]() |
Komentera här om aktiviteten X2000 tåg nr 537 Malmö-Odense
Hej!
Här kan ni komentera om aktiviteten X2000 Tåg nr 537 Malmö Odense. Aktiviteten finns att ladda hem här: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=29360 |
Hej!
Nå´n trevlig komentar? Vore kul att veta hur det gick? |
Hej Totte
Håber at det går at jeg skriver på dansk. Jeg har downloadet aktiviteten og alle togene efter dine links men får to fejl som er.:failed to read train data base Trains\trainset\pass40\f4.wag og Trains\trainset\TMY Tagab\TMY tagab.eng.. Jeg har prøvet alt så lidt hjælp ville være fint. Tack så mycket for svar. HenningM |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Här är en äldre version av TMY: http://msts.pointclark.net/e-buzz/fi...s/TMYtagab.zip Pass40 bifogar jag. |
Hej Totte
Tack for hjälpen, men får desværre nu en ny fejl som heter.: error reading train data base Trains\trainset\Pass 60_70\B5.wag.. Det er länge sen at jeg har lastet ner nya aktiviteter, så jag är kanske lite rusten. Men hoppas at du vil hjälpe mig igen. Tack så mycket. HenningM |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Här är de i 2 delar. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
En vagn jag glömde är DSB Ledsagevogn. Bifogar här. |
1 bifogad(e) fil(er)
Ytterligare tre vagnar till "Nordpilen"
|
1 bifogad(e) fil(er)
Saknar ni consist "Nordpilen"?
Jag bifogar den här. |
Min säger att jag saknar Wag och Eng filerna till DSB Me tåget ? vad ska jag göra?
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Kolla efter om du har C:\programmer. De kan finnas där och du tar bort programmer-mappen. Sen installerar du igen på rätt sätt igen enligt bilden. |
Om du använder Win.7 kan sökvägen se ut såhär:
C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Train Simulator :) |
Finns tom ett namn till på den mappen; Program Files. :)
|
dom ligger i rätt mapp men får felmeddelande ändå på DSB Skriloben och Me ändå?
|
Citat:
Kopiera mappen till skrivbordet och döp om till Skiloberen och flytta omdöpta mappen till Trainset, så ska den funka. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:00. |