![]() |
Lidingö banan?
4 bifogad(e) fil(er)
Skaparen av PT GBG rutten:grin: har precis påbörjat ett "sido projekt:" :ide: Lidingöbanan.Efter som de inte verkar finnas till Trainz än...
Där använder vi oss av "Svoygers Tunnelbana Weiw".. rutt som vi bygger ut i Från Ropsten och till slut stationen så klart. Då jag själv aldrig vart där,men jag har just nu rejält med bilder att gå efter och Senaste kartbilderna. Lite bilder på Bygget: ( ända nackdelen är att de inte finns några va A30 vagnar till Trainz, känner inte till några snarlika heller..:vetej:) |
Låter bra!:) Har längtat efter den!:drool: Annars kan man ju låtsas att det är framtiden och kör med M32 (ganska lik A32)!:rolleyes:
|
:);)Hej! Kan söka runt lite på forumet efter en liknande Lidingö spårvagn till banan.!
|
Citat:
Men gissar att tyska hemsidor med trainz mm kan garanterat ha nåt likande.. :grin::ide::vetej: |
Hur långt har ni kommit???
|
Väldigt snyggt!! kommer den också att bli en verklig bana?
|
Citat:
Josu: Ja de går segt men framåt, går i skola sammtidigt men den rutten är inte lika stor som Göteborg xD så de går mkt snabbare att färdigställa denna rutten en PT GBG som byggts i lite över 1½år :applad: Men nästa hållplats är AGA-plan ( vid Vagnhallen) så nästan hälften är gjort redan , ska dock fixa till mera hus och hoppas att nån A30 eller A32 dyker upp ( M32an går men de går dock att köra på i en riktning bara) |
Gu, va kul!:applad:
Jag gillar ditt arbete, säg till om du vill ha bilder. Jag ska nog kunna åka upp(:confused:)! |
Ser ju bra ut! Känner igen mig. Var där för bara några få dagar sen.
|
Hur går det???
|
Citat:
( Edit för att kunna ha denna krävs en Patch över 400XX |
Va kul att 21:an är på gång! :tumme_upp:
Hoppas man får chans att provköra den :grin: På tal om vagnar, A34 som går på Spårväg City finns ju i div färgsättningar att ladda ner. Kanske finns nån som kan måla om den? Dessutom är chansen stor att dom kommer gå där ett tag i framtiden när banorna byggs ihop så det blir halvrealistiskt med... Bygg framtiden! :grin: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:08. |