![]() |
EL18 hytt
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här tycker jag vi fortsätter istället för screenshots. Jag tycker nuvarande EL18 hytt är bra och är högerstyrd, men behöver piffas upp lite bättre. Bönan, kan du fixa så enligt röda markeringar bli lite mörkare och skapa ny ATCgrejen på plats? Fråga för säkerhets skull om tillstånd. |
Citat:
Ska det inte vara en bit av väggen på båda sidorna? Och ATC-panelen ska väl vara precis ovanför hastighetsmätaren. Det blir säkert bra det här! :) |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Såg på bilderna att El18 ju har vindruta utan mittstolpe, så jag ändrade det.:) Både dag och natthytt nu. Vad tycks?:)
|
Okej! Det blir säkert bra. Hoppas norrmännen tycker om det.
Fick du tillstånd? |
Har skrivit till skaparen men väntar fortfarande på svar.:)
|
Jeg syntes denne ble meget bra. Så jeg håper du får tillstånd.
|
Tackar så mycket!:)
|
Tjusigt! Var får man tag på EL18 till MSTS? Det perfekta hade varit att kunna köra det mellan Trollhättan och Varberg :)
*Hittade precis länken här på forumet :) |
Den finns hos Trainsim.no, men den är nere tills vidare. BanByggarna skulle få all download från Trainsim.no och hur har det blivit nu, vet jag inte.
En chans att hämta hos tyskt sida här: http://www.thetrain.de/de/downloadarea/nsb-el-18-2043/ |
Tack för det! :)
Citat:
|
Jag vill bara säga att det nu finns en mycket snyggare version av El18 att ladda ner från 3dtog.com!:)
|
Kanon! Där fanns ju även Petersons lok och vagnar! :)
|
Citat:
BanByggarna har fått tillatelse til og legge dem ut på sin server noe det jobbes med. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:24. |