![]() |
Produkter till G- och O-vagnar
1 bifogad(e) fil(er)
Jag öppnar en ny tråd för laster till de vagnar som kommer snart?
Det hände sig på 20 - 50-talet att alla TC (ja, inte TrafikCheferna alltså) började bytas ut mot det som kallades "GustavsbergTronen". Här ser vi en lastad O-vagn på väg att saliggöra ett gross svenska hem! |
Bears baklastare på O-vagnarna, skulle inte sitta fel. Men dom kanske är för breda för vagnen.
Flyttar över mitt andra förslag, från tråden PÅ G hit istället. Sockerbetor, Felix, Findus m.m. Kommer säkert på mer, när jag börjar gå igenom en massa gamla reklam-affischer. Återkommer med fler förslag. |
Ett förslag vore väll en gammal hederlig volvo traktor att lasta på vagnarna ? ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Bears andra traktorer, skulle inte heller skada. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25405 http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24863 |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Den nya configen ser ut som följer: " username "Traktor BM Last" kind "product" instance-type "instance" product-category <kuid:-3:10042> description "Traktor BM som Last" author "Per Björn, transformed to product by LAn" organisation contact-email "bear@ludd.ltu.se" contact-website license "You may reskin this item for upload to the DLS or other web site as long as it does not become payware. You must include this licence with the reskin. Please email Per Björn bear@ludd.ltu.se as a curtsey if you do reskin it. " category-region "SE" category-era "1930s;1940s;1950s;1960s" category-class "IC" trainz-build 2.9 mesh-table { default { auto-create 1 mesh "boxer.im" } } allows-mixing 1 kuid-table { } kuid <kuid:67375:1076> |
Lite fler förslag som produkter.
Gevalia, Merry, Mer, Sibylla, Marabou, Cloetta, Champis, Solstickan, Monark, Zingo, Pågens, Pommac, Pripps, Penta, Archimedes, Tretorn, Husqvarna, Gislaved, Läkerol.... |
[quote=lan;214470]Redan gjort Bengan, Nu återstår att Du ber Bear om lov att jag får använda hans mesh som product och tilllåtelse att måla om den!
Snyggt Lennart. Tror inte, att det blir några problem, med tillstånd här. Men jag skickar ett PM till honom, för säkerhets skull. Volvo Amazon, PV och duett, samt SAAB:en skulle inte heller vara dumt på O-vagnarna. |
3 bifogad(e) fil(er)
[quote=Bengan;214472]
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:13. |