![]() |
Aktiviteter till VBSR-3
Hej! Som jag har skrivit tidigare, så jobbar jag på aktiviteter till norska rutten VBSR-3. Just nu har jag en klar som ska testas först. Den kommer alltså senare under kvällen. I denna tråd skriver jag när någon ny aktivitet kommer, samt att ni kan skriva här om ni får problem. Därför vill jag inte ha några frågor i downloads-tråden, som kommer senare ikväll. Därför att det då blir lättare för alla om all information finns på ett ställe.;)
Tack för att ni noterar detta!:) |
Första aktiviteten nu släppt.:)
|
Var hittar man NSB BF12 21530?
Edit: Jag hittade den! |
Ja tusan, den glömde jag, sorry! Jag lägger till länken i downloads-tråden.:)
|
Det var en meget bra aktivitet. Takker så mye:tumme_upp:
Den kommer også til å fungere på VBSR4 når den er klar. |
Citat:
|
Hur packar man upp filen ?
Hej Bönan hur packar man upp filen till aktiviteten,jag har installerat win rar men får det inte att fungera. Aktiviteten ligger i VBSR-3 Aktivitets mappen
när jag backar upp den i aktivitetsmappen blir det en mapp med aktivtetens namn ingte mera händer? så va gör ja för fel.:confused: jaj69 |
Först får du en vanlig zip-fil med nedladdningen. Packa upp den med Winrar genom att högerklicka och välja "Packa upp här". Då får du en apk-fil. Den ska du flytta till VBSR:s aktivitetsmapp och dubbelklicka sedan på den. Då borde det funka. Notera att du behöver TSUnpack Fix från train-sim.com.:)
|
En till aktivitet är nu släppt i downloads-tråden.:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Slocknar helt och får Don´t Send.
Det är broken path efter Drammen enligt AE. Du får nog göra om det. Tyvärr. |
1 bifogad(e) fil(er)
Den er slik hoss meg. Jeg tror du har en gammel versjon av VBSR3 hent VBSR_3up fra Train-sim.com virker den nok.
|
Hej Jan!
Tack för du upptäckte versionen. Jag ska ta hem uppdateringen. :) |
Ja, så måste det vara. För det funkar utmärkt för mig.:)
|
Nu funkar det! Jag hämtade hel rutt från BanByggarna.se och installerat utan vidare. :)
VBSR_3up funkade inte. |
Vad bra! Hoppas du gillar aktiviteterna!:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:48. |