![]() |
Köpa TS06 som download??
Finns det någonstans man kan köpa trs 06 som download? eller 10 som download? En sida man kan lita på..
|
Auran's egen webshop säljer ju TS10 både som download och boxad version...
Personligen väntar jag på att den släpps i Sverige, då jag hellre köper än boxad version än som download... |
Ok, köper nu :D
|
Dom har ju inte gjort det lagom krångligt!??!?!?!?!!!!!
håller på att ladda ner ngt med ftp-server.. tar ju år och dar ... får se vad som händer.. |
Hur går det egentligen med TS2010 i Sverige? Det har skjutits upp två gånger och det skulle kommit ut fredag förr, förra veckan. Kollade i två lokala affärer och i bägge sa de att det skulle kommit in, men att de hade problem med leveransen. Beställde det då från Ginza (ej i lager stod det) men det har ej kommit ännu. Kan det vara ett visst askmoln som delvis är inblandad i förseningen?
Hur ser det ut på andra platser i vårat avlånga land? |
Jag har sett det i On-Offs katalog har jag förmig. Där ska de ha TS2010. :)
|
Hittar det inte på deras hemsida i alla fall. Enligt Wikipedia (den engelska) så ska den inte komma ut i DVD-version förens i juni, fast det verkade lite osäkert, troligtvis så har det skrivits för länge sedan.
|
Hmm, jag får inte in tunnelbanan eller C20 :/
Det verkar som det är objekt Content Manager inte hittar.. Vad ska man göra då? |
Skulle någon som orkar guida mig lite (ang tunnelbanan och C20) skicka ett PM så får ni min msn , för jag behöver hjälp :(
|
Jag har redan svarat dig i din tråd om CMP.
|
Såg också On-Offs katalog och besökte ett par butiker i Göteborg. De hade alla de andra simulatorspelen men inget Trainz. Inte visste de varför heller.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:55. |