![]() |
Hur filmar sig skärmen av sig själv??
Hej! Jag undrar hur man ställer in så att skärmen spelar in sig själv?
Jag har sett att nästan alla på youtube har filmat C20 TRS09 men utan Videokamera. Mvh Rc6 |
Jag har ett program som heter fraps ocd funkar jätte bra:tumme_upp:. Har bara lite problem med att aktivera den. Den är gratis att ladda ner från den sidan jag laddade ner den. Men jag tror inte att det går att ställa in skärmen på inspelning eller nåt sånt.
|
Fraps är nog som sagt det program du letar efter så att du kan filma det som händer på skärmen med hjälp av datorn.
http://www.fraps.com/ |
Ja, fraps är ett bra program till att filma och ta bilder. Man slipper klistra in varje bild i paint då. Det är gratis att ta hem och använda, men om man inte aktiverar det kan man bara filma 30 sek. Aktiveringen var inte så dyr, minns inte riktigt hur mycket det kostade. Finns kanske riktiga gratisprogram också?:)
|
Hej! Dåligt med Internet
Hej! Jag har laddat ner Fraps men jag kan bara filma på datorspel, Hur gör man för att filma på internet?
Min kompis har laddat ned och installerat exakt samma program och kan filma på internet men inte jag? Mvh Rc611 |
om du ska filma på internet och skrivbordet eller nått som inte har med spel att göra så finns det ett pogram som heter hypercam. det är gratis =)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:36. |