![]() |
Sätta fordon på vägen så de rör sig
GOD FORTSÄTTNING!
Jag har laddat ner Västtrafiks bussar från forumets Download. Min fråga är nu om man kan sätta in de i spelet så att de kör på vägarna och inte står stilla? Om det går, i så fall hur? Hälsningar |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nej, det går inte att få dem rullande på vägarna från början, när du har laddat ner dem är de statiska objekt. Dock kan du ladda ner den svenska regionen (finns på forumet, sök) och clona den i CMP och sedan öppna den svenska regionens config och skriva in bussarna i raderna där. På de sättet kommer nu Göteborgsbussarna rulla på vägarna när du har valt den regionen. Det går såklart att göra det med vilka fordon man vill. Såhär blev mitt resultat: (Se bifogad bild) Lycka till! :) |
Hej och tack för snabbt svar.
Hitta den svenska regionen, men det står "Endast för TRS206" på den. Skall dock ändå, med förhoppningsvis lyckat resultat,,...hmm,,,, prova den i 2009, vilket jag kör med idag. Har annars både 2004 och 2006 så jag får väl återgå till något om det inte funkar. Hälsningar |
För mig fungerar det hyggligt i TS09, är bara någon bil som åker baklänges.... (Med mina egna bilar):vetej:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:36. |