![]() |
Windows 7 och MSTS
Hej!
Jag läste om Windows 7 klarar Trainz bra. http://www.tog-sim.dk/index.php?name...ewtopic&t=8533 Nu undrar jag om Windows 7 också klarar MSTS, vad tror ni? |
Hej! Jag är allt annat än expert i ämmnet, men jag skulle gissa att det kommer att funka ungefär lika bra som på Vista. Dvs lite småkrongel.:)
|
Jag tror att ju fler nya versioner av operativsystem som släpps, desto sämre kommer MSTS funka. Men jag tror ända på det som bönan säger, eftersom Windows 7 och Windows Vista har många likheter.
|
Jag har hört att Vista är sämre när det gäller spel än Windows 7. Vista jobbar långsammare än 7:an.
|
Å allra bäst är XP x64. :)
|
Citat:
|
Jag håller med Janne. XP fungerar klart bäst! :);) Vista är krångligt för det mesta, tyvärr.
|
Hej!
Okej, jag förstår. Kan man skaffa LapTop som har Vista eller Win 7, avintsallera dem och installera XP istället? :cool: |
Citat:
|
Citat:
|
Kör med Vista nu, och det är välldigt mycket problem, med alla tre simulatorerna. Så man undrar hur Windows 7 är. :rolleyes: Tack för att XP finns. :ber:
|
För de som har Win 7 hur är det jämföra med XP? Jag frågar för att jag fundera att installera XP x64 på min andra hårddisk i min laptop. Jag har Vista på en annat hårddisk. Menar jag ska har XP till bara spel o Vista för allt annat. Låtar det bra eller?
|
Ingen svar? :visslar:
|
eg har win 7 og her funker msts fint, eg hadde vista å der funka det lite. men no nyter eg vbsr3
|
Intressant!
Några fler som har Win7? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:04. |