![]() |
Söker Pressbyrån till TRS 06
Hej!
Jag söker Pressbyrån till TRS 06. Jag vet att den finns på SV. tåg skivorna men det verkar inte fungera att ladda ner det på BB, och har inte tillgång till DLS, så det vore snällt om någon la upp en fil här. Jag behöver den för att jag bygger just nu Ronneby station, där Pressbyrån finns med. Tack på förhand. :) EDIT: Vore inte så dumt med en gul stopbock också. Men det är inte nödvändigt... |
Gul stoppbock finns på ST-skivorna. Pressbyron vill jag minnas att bengan uppdaterade till trs2006 för inte så länge sedan. Kolla downloads-delen
|
Nja, han uppdaterade papperskorgen. www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=21805&highlight=Uppdatering+till+ Pressbyr%E5n
|
Hej, jeg har stadig originalmodellen (i 3ds max format) af Pressbyrån liggende på min harddisk. Hvis en af jer vil opdatere den eller andre af de ting, jeg har lavet til ældre versioner af Trainz, så vil jeg gerne sende originalmodellerne til jer.
|
Bra! Har du lust att lägga upp den? :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jeg har lige siddet og rodet med den i TRS2009, og har fået den til at virke, så her er .cdp filen. Håber også, at den virker i 2006, men er ikke sikker.
|
Tack så mycket! :tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:21. |