![]() |
Behöver hjälp med cw produkten
Det är nåt fel jag har laddat ner Cw produkten men jag hittar den inte den i spelet . vad har jag gjort för fel
|
Citat:
1. Ladda hem .cdp-filen. 2. Från file menu i CMP välj import CDP och välj .cdp-filen. 3. Högerklicka på filen i CMP och välj Edit --> Commit. 4. Gör exit från CMP. 5. Starta TS2009 |
Jag hittar den inte heller i cmp
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
nooop hittar inte rc loken jag har fösrökt i 2 timmar nu men inte gett något resultat :mad: men mina rc lok heter inte som dina dom heter bra rc mina :s
|
2 bifogad(e) fil(er)
På 10 minuter.
Har jag nu avinstallerat mitt Rc-lok och laddat hem den på nytt från Members Area och installerat på nytt. Inga problem för mig. |
1 bifogad(e) fil(er)
Men det här e konstigt jag trycker på installed mne hittar det inte här har jag sökt upp dom här rc loken har jag
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Trycker på installed? Jag har inte lyckats, att få in något matrial i TS2009. På det sättet som jag gjorde med TRS2004/06. Genom att klicka på cdp-filen. Jag måste importer cdp-filen. Förresten. Kör du öppna. Direkt från Members Area eller sparar du ner cdp-filen på någon plats. Om du kör öppna, så prova istället att ladda ner och spara cdp-filen och sedan importera cdp. |
sak se för när jag öpnnar cmp så moste jag spara annars kommer gamla cmp upp
|
Problem löst tack Bengan :)
|
Citat:
|
Nu ser jag du ska ochså ha ett Tack ...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:02. |