![]() |
Finns det ens någon rutt?
Finns det ens någon rutt som avgår ifrån Göteborg? Om det finns kan ni länka? :)
|
Inte än, men Tottes Trollhättanrutt kommer gå mellan Göteborg-Trollhättan-Norge :)
|
Citat:
|
Då får du väl ta och börja knåpa ihop en själv då, Totte gör ett jättebra jobb så det är väl värt att vänta på.
|
Tack Jonatan!
|
Citat:
|
Han gnäller väl inte?
|
Citat:
|
Hallå där!
Det tar faktiskt lång tid att bygga en rutt. Pröva själv! Jag klarar fortare än du gör. När ni får probbe med simmen, så helt plötslig måste ni fråga om lösning. Det finns ju Read me filer att läsa för att kunna lösa probbe. Nu lämnar jag forummet ifred ett tag och ängnar jag åt bygget. |
Citat:
|
Citat:
Det tar en väldig tid att bygga en rutt och att det som i Tottes fall dessutom handlar om en rutt som återger en verklig sträcka gör det inte direkt lättare, iallafall inte med den kvalitetsnivå som Totte strävar efter. Se istället fram mot den dag när Totte har möjlighet att släppa sitt enorma arbete, under tiden kan man njuta av Trollhättan 1 och de imponerande bilder som Totte postar om sitt pågående arbete. |
Citat:
Jag vill verkligen inte utgöra något bråk eller något, jag uppskattar Totte's arbete, men jag satt fel smiley, ändrar detta nu så det inte blir mer tjafs om detta. EDIT: Det går inte att ändra nu såg jag, men så alla vet jag satt fel smiley. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:44. |