Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Finns det ens någon rutt? (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=22849)

kpf93 2009-03-15 23:05

Finns det ens någon rutt?

Finns det ens någon rutt som avgår ifrån Göteborg? Om det finns kan ni länka? :)

Micke.L 2009-03-15 23:07

Inte än, men Tottes Trollhättanrutt kommer gå mellan Göteborg-Trollhättan-Norge :)

kpf93 2009-03-15 23:09

Citat:

Ursprungligen postat av Micke.L (Inlägg 177293)
Inte än, men Tottes Trollhättanrutt kommer gå mellan Göteborg-Trollhättan-Norge :)

Jo jag vet. Bara att det kommer ta evigheter :mad:

Jonatan 2009-03-16 02:24

Då får du väl ta och börja knåpa ihop en själv då, Totte gör ett jättebra jobb så det är väl värt att vänta på.

Totte 2009-03-16 09:10

Tack Jonatan!

kpf93 2009-03-16 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av Jonatan (Inlägg 177307)
Då får du väl ta och börja knåpa ihop en själv då, Totte gör ett jättebra jobb så det är väl värt att vänta på.

Jag har absolut inte nämt att han inte gjort ett bra jobb, bara att det kommer ta lång tid och det stämmer ju så vad gnäller du över?

785 2009-03-16 13:37

Han gnäller väl inte?

Bombardier Train 2009-03-16 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av kpf93 (Inlägg 177316)
Jag har absolut inte nämt att han inte gjort ett bra jobb, bara att det kommer ta lång tid och det stämmer ju så vad gnäller du över?

Han gnäller inte över något. Han ger dig bara råd om att bygga någon rutt i MSTS. ;):grin: Tycker du ska pröva. Det har jag gjort. Men det är svårt i MSTS, så därför tycker jag att det är ett riktigt fint jobb som Totte har byggt/bygger.

Totte 2009-03-16 15:23

Hallå där!
Det tar faktiskt lång tid att bygga en rutt. Pröva själv! Jag klarar fortare än du gör.
När ni får probbe med simmen, så helt plötslig måste ni fråga om lösning. Det finns ju Read me filer att läsa för att kunna lösa probbe.
Nu lämnar jag forummet ifred ett tag och ängnar jag åt bygget.

Bombardier Train 2009-03-16 15:43

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 177334)
Hallå där!
Det tar faktiskt lång tid att bygga en rutt. Pröva själv! Jag klarar fortare än du gör.
När ni får probbe med simmen, så helt plötslig måste ni fråga om lösning. Det finns ju Read me filer att läsa för att kunna lösa probbe.
Nu lämnar jag forummet ifred ett tag och ängnar jag åt bygget.

Lungna ner dig lite.... Så farligt var det väl inte, det kpf93 skrev. :vetej:

Mazz 2009-03-16 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av Bombardier Train (Inlägg 177336)
Lungna ner dig lite.... Så farligt var det väl inte, det kpf93 skrev. :vetej:

Farligt kanske det inte va. Men, ett tråkigt och kanske klumpigt sätt att uttrycka sig på, förbannade smileys gör sig inte så bra när man frågar om en rutt eller underförstått anmärker på om ett arbete tar tid.

Det tar en väldig tid att bygga en rutt och att det som i Tottes fall dessutom handlar om en rutt som återger en verklig sträcka gör det inte direkt lättare, iallafall inte med den kvalitetsnivå som Totte strävar efter.

Se istället fram mot den dag när Totte har möjlighet att släppa sitt enorma arbete, under tiden kan man njuta av Trollhättan 1 och de imponerande bilder som Totte postar om sitt pågående arbete.

kpf93 2009-03-16 16:18

Citat:

Ursprungligen postat av Mazz (Inlägg 177340)
Farligt kanske det inte va. Men, ett tråkigt och kanske klumpigt sätt att uttrycka sig på, förbannade smileys gör sig inte så bra när man frågar om en rutt eller underförstått anmärker på om ett arbete tar tid.

Det tar en väldig tid att bygga en rutt och att det som i Tottes fall dessutom handlar om en rutt som återger en verklig sträcka gör det inte direkt lättare, iallafall inte med den kvalitetsnivå som Totte strävar efter.

Se istället fram mot den dag när Totte har möjlighet att släppa sitt enorma arbete, under tiden kan man njuta av Trollhättan 1 och de imponerande bilder som Totte postar om sitt pågående arbete.

Herregud blir alla så arga för att man råkar sätta fel smiley, jag försöker inte vara kaxig mot någon eller något :vetej: Förlåt om ni har uppfattat mig fel,

Jag vill verkligen inte utgöra något bråk eller något, jag uppskattar Totte's arbete, men jag satt fel smiley, ändrar detta nu så det inte blir mer tjafs om detta.

EDIT: Det går inte att ändra nu såg jag, men så alla vet jag satt fel smiley.

Mazz 2009-03-16 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av kpf93 (Inlägg 177349)
Herregud blir alla så arga för att man råkar sätta fel smiley, jag försöker inte vara kaxig mot någon eller något :vetej: Förlåt om ni har uppfattat mig fel,

Jag vill verkligen inte utgöra något bråk eller något, jag uppskattar Totte's arbete, men jag satt fel smiley, ändrar detta nu så det inte blir mer tjafs om detta.

EDIT: Det går inte att ändra nu såg jag, men så alla vet jag satt fel smiley.

Absolut ingen fara, frid råder tror o hoppas jag och tack för ditt svar! :tumme_upp:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:44.