![]() |
Fototävling (simulatorbild) - Tema: Motorvagn
Oj, här kom nästa tävling nära inpå ^^ Men men..
Ang temat: På bilden ska det finnas med minst en motorvagn/motorvagnståg! Loktåg/lok godkänns inte! Regler: ¤ En bild per medlem! ¤ Bilden ska vara tagen i en simulator (självklart) ¤ Man får ta bilder från nerladdade/egna rutter. ¤ Kom ihåg att tävlingen bara är på skoj! ¤ Det ska helst finnas något slags tåg med på bilden. ¤ Det är tillåtet att basredigera bilden (färgmättnad, kontrast samt ljusstyrka) men inte uppskärpning osv. Max 20 deltagare! Anmäl er genom att skicka in en bild. Ang röstning: Man får inte rösta på sig själv! Man får ladda upp en bild som man redan laddat upp i ngn annan tråd. Men man får inte byta bild när man väl lagt upp den. Bilden ska alltså vara tagen i någon av simulatorerna Trainz MSTS Rail Simulator World Of Subways Eller övrig simulator. Lycka till |
1 bifogad(e) fil(er)
|
Ska se vad jag får till. X2 är ju rent tekniskt en motorvagn, är det godkännt?
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här här en från mig. Y7:an rullar från Bäckefors...
|
Blir väl denna då :)
Jag kom ju i stort sett sist förra omgången :oskyldig: Så jag hoppas på lite fler röster nu :) http://i291.photobucket.com/albums/l...river94/jo.jpg |
1 bifogad(e) fil(er)
Kör på Tottes linje, en Y7'a, dock på min inlandsbana. MVH. Ekan
|
Mitt bidrag till tävlingen!
1 bifogad(e) fil(er)
Motorvagn ut från Jonkoping South!
Järnvägsbommar ur funktion! |
Kustpilen:
1 bifogad(e) fil(er)
Kustpilen på Malmö C: Rösta gärna! :tumme_upp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
:tumupp: min da blev inte riktigt bra denna gång men den fåt duga ps urskäkta bild storleken :tumner:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer mitt bidrag
|
1 bifogad(e) fil(er)
her kommer mitt bilde av et ICE-T som har kjørt fra Skien mot Sandefjord og videre mot Oslo S
|
Mitt bidrag då..
http://i396.photobucket.com/albums/p...sdcopycopy.jpg |
Dennis ,Vart finns Shell att ladda ner ??
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:54. |