Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   DTG - Train Simulator - Allmänt (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Hjälp (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=21774)

Antepante 2008-12-19 18:20

Hjälp
 
1 bifogad(e) fil(er)
Vad kan detta bero på ?
Bifogad fil 23268

Bombardier Train 2008-12-22 13:03

Tyvärr, dåligt minne eller/och grafikkort. Det blev så för mig med innan jag uppdaterade minnet och grafikkortet. Du kanske ska uppdatera grafik- och minne?

Antepante 2008-12-22 13:20

Okej ... Men det har funkat förut så det tror jag det inte

KMW 2008-12-22 14:27

Omöjligt att säga om du inte beskriver vad du höll påmed när det inträffade!

/Anders

Antepante 2008-12-22 15:11

Okej .. Jag har inte kört KRS på en månad så skulle jag instalera det och det gick bra sen så körde jag en rutt och då så när den laddade så stängdes det av och den kom fram

Mazz 2008-12-22 20:10

Citat:

Ursprungligen postat av Antepante
Okej .. Jag har inte kört KRS på en månad så skulle jag instalera det och det gick bra sen så körde jag en rutt och då så när den laddade så stängdes det av och den kom fram

Du skriver alldeles för lite bakgrundsfakta över ditt bekymmer, då är det inte lätt att komma med råd. Nu skriver du inget annat än att du "installerat KRS". När du installerade RS, såg du även till att installera uppdateringarna? Den rutt du försöker köra kan ju mycket väl vara beroende av att RS är i senaste service-packet. Du skriver för övrigt inte heller vilken rutt det handlar om och om originalrutterna fungerar. :rolleyes:

Lycka till. :)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:33.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009