![]() |
Känner någon till...
Någon bra bilsimulator där svenska vägar finns med eller ett bilsimulatorsspel med utländska motorvägar och städer där man kör ungefär som i verkligheten utan att det är någon form av race eller att bilderna i spelet är utanför sveriges gränser
Det vore hemskt superkul med en helt vanlig svensk bilkörningssimulator där man kunde: 1. Köra på motorväg helst e4:an eller e18 och det blev natt och dag o.sv i verklig takt med bra grafik 2. Köra runt i Stockholm, Uppsala, Gävle eller liknande 3. Köra igenom tunnlar 4. Att landskapen och bilarna liknade som dom gör i verkligheten 5. En extra superoption vore ju om man kunde svänga in vid vägkrogar och fik och ta sig en liten bit och så där också Detta har varit min dröm i många långa år att hitta nåt sånt och det har hittills för mig varit omöjligt. Mvh Johnny Nilsson |
För 3 år sen hade min kusin ett bilspel där man körde inne i City. Jag minns "Plattan" vid kulturhuset. Det var dock inget simulator spel utan mer bilrace. Om det låter intressant kan jag höra med honom vad det hette? :)
|
Ja, det låter intressant eftersom Stockholm är med, mycket ovanligt, du får gärna höra vad spelet hette. mvh Johnny Nilsson
|
Min kusin är i Thailand nu och kommer tillbaka om en månad. Får se om jag ringer eller mailar honom. Men det kan ta ett tag:cool:
|
Ja, då får vi hoppas att du får tag i honom då. mvh Johnny Nilsson
|
spelet där man körde bilrace i blandannat Stockholm heter Project Gotham Racing 2 om jag inte minns helt fel.
|
DU har helt rätt Eric, problemet är bara att jag har inte Xbox och det är bara till Xbox tyvärr. Visst kan du Julian kolla med kusinen, men förmodligen är var det detta Xbox spel. mvh Johnny Nilsson
|
Jo det är till Xbox. Det var nämligen när vi var hos våran mormor. Då hade han med sitt Xbox. Men kolla på blocket, där finns det säkert Xbox-konsoller för 2 000 kr. Annars får du nog leta vidare efter andra spel:(
|
Citat:
|
Ja just det ja, okej. mvh Johnny Nilsson
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:49. |