![]() |
Till salu: Apple Iphone 16 GB
3 bifogad(e) fil(er)
Säljer min Iphone.
Telefonen är makalöst trevlig. Du hanterar allt med hjälp av fingrarna direkt på displayen. Mycket läckert och enkelt. Telefonen är som en Ipod Touch fast med telefonfunktion också. Den har 16 GB minne där du kan lagra musik, videor och andra filer. Telefonen är jailbrekad vilket innebär att den fungerar utmärkt med Telia, Telenor och Tele2/Comviq. När telefonen är jailbreakad har du också ett program kallat installer som är som en programbank där du kan ladda ner och installera spel och program. Just nu har jag t.ex över 60 gamla Nintendospel på den då det finns en Nintendoemulator. En annan kul sak är MXTUBE som gör att du kan ladda ner youtube-videor och spara dem på telefonen och titta om och om igen. Pefekt för musikvideos. Bifogad fil 20656 Bifogad fil 20657 Bifogad fil 20658 Specifikationer: Apple Iphone 16Gb, version 1.1.4 (senaste mjukvaran), svenska menyer (Å,Ä,Ö), svensk nummerformatering och svensk ordlista. Fungerar med alla svenska operatörer förutom "3". Alla tillbehör följer självklart med ”Installer” är installerat så du enkelt kan ladda ner program & spel gratis direkt i telefonen. * 16 GB Flash Drive * 3.5” (diagonalt) widescreen multi-touth skärm * 480-320 pixlar, upplösning vid 163 ppi * OS X Operativsystem * Quad Band (850, 900, 1800, and 1900 MHz) * Wi-Fi (802.11b/g) * EDGE * Bluetooth 2.0+EDR * 2.0 Megapixel kamera * Inbyggt laddningsbart Lithium lon batteri * Upp till 8 timmars taltid * Upp till 7 timmars video playback * Upp till 24 timmars Audio playback * Upp till 6 timmars internet användning Priset hade jag tänkt mig 4500 kr men som alltid är mina priser förhandlingsbara. :) Kan också lägga till att det kan vara möjligt att dela upp betalningen på 2-3 gånger om man så önskar. Vet att många inte har så mycket pengar varje månad att röra sig med. Kommer finnas i Stockholm över helgen så om det är någon däromkring så går det bra att se den live innan ni slår till Kontakta mig via PM eller msn (för er som har min msn) |
Åh, vill ha!! Så typiskt att man ska vara en fattig student, ännu mer typiskt är att jag har råd om två månader, blir ju en massa pengar från sommarjobbet... :(
|
Mitt habegär eftger denna är stort. Men jag ser också att den kan vara till nytt. Men jag väntar tills 3G-varianten kommer, om den ny kommer. Tack för erbjudandet!
|
Citat:
|
Jag håller med Alex, och sen känns det bäst att köpa något som är anpassat för Sverige på riktigt.
Men det är helt klart en otroligt läcker telefon tillika gadget. Testade en iPod touch på Kullander & Kullander i Malmö, och den var ju riktigt härlig (om än inte särskilt prisvärd i jämförelse med "Classic")! :) Själv har jag just beställt en SonyEricsson W960i. :) |
Lättsåld :D Fick mer än utropspriset.
Tur ingen nappade här ;) |
Citat:
Gött! Grattis. |
Citat:
Skoj! :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:25. |