![]() |
Dls
Download Station fungerar fortfarande inte. Vet någon hur länge det kan dröja innan den kommer upp? Det är väl inte så illa att det här är slutet för Trainz?
CGD |
jag tror inte det är slutet för trainz. Ibland händer det ju att sidor är nere ett tag.
|
det dröjer nog ett tag tyvär, deras server hadde väll krashat eller något sådant, har varit väldigt mycket diskussioner på deras sida om det, hoppas det löser sig snart
|
Trainz har ju alltid problem med deras sidor...!
|
Testade nyss och det fungerade, prova igen så får vi hålla :tumupp:
//Henke |
alldeles nyss fungerade det, men sen la det bara av... så typiskt att det alltid händer DLS, det är långt ifrån första gången detta händer...:(
|
för mig har det funkat ca 2½ timme nu.
Edit: Klockan 19:25 så funkade det inte. |
Lånar tråden lite...
Håller på att ta hem det som saknas till Stockholms t-bana. Försökte först genom TRS2004, men då sluta det för det var slut med quta eller nått!???? Så nu använder jag TrainzObjectz och Trainz Download Helper och hämtar en och en (tidsödande!). Frågan är: Installeras grejerna direkt eller sparas dom nånstans och måste installeras senare? Var sparas dom isånnafall? Fattar inte detta???? |
Citat:
|
Citat:
Vet inte om det finns nått smartare sätt att göra det på? Tar en jäkla tid att ta ner en och en, när det är flera hundra grejer som saknas... |
Vart finns TrainzObjectz?
|
Hämta från dls
Själv använder jag Trainz Agent som jag tycker funkar ganska bra och är rätt enkel att använda. Jag har ingen länk till den men hittade den via google.
|
TrainzObjectz hitta jag här: http://www.tafweb-trainz.co.uk/train....html#download
Fanns en länk från där man ladda hem Stockholms t-bana! |
tack så jättemycket!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:33. |