![]() |
ett av dom...
finar online spelen som någonsin producerat måste jag säga , det heter "lotro" lord of the rings online , det baserar sig på sagan om ringen o grafiken e sjuktsnygg , värt att testas :) som ni ser på bilden så e det fin grafik o jag kör bara på medium =) man kan sätta det på "ultra high"
|
vad är skillnaden jämfört med World of Warcraft?
|
det är väldigt mkt finare i grafiken o det är mkt bättre rent fysiskt sätt en wow , för att här så skadar man sig i alla fal så man märker det när man ramlar eller blir slagen för att man blir långsamare , man märker mindre detaljer o ser mkt mer än i wow , det finns spegel bilder i vattnet o ljud till allt , mkt bättre än world of warcraft som ligger i min skräpkorg nu:)
|
Sen kan man ju alltid diskutera om grafiken i WoW. Grafiken i Wow är inte gjord för att se så realistisk/bra ut som möjligt. Utan se så Warcraft-liknande ut som möjligt.
Testade betan av LotrO, men fastnade inte, efter att ha väntat på det i 4år. Jag väntar och hoppas på att Warhammer Online kommer leverera som det bör. Med tanke på att det är skaparna av Dark ages of Camelot som ligger bakom. |
Citat:
WoW är ju faktiskt så mycket mer än grafik... |
Citat:
|
Citat:
|
Ksulle villja att en moderator tar bort dena tråd , pga att min avskit inte var att behöva debbatera om hur dåligt wow e , jag ville bara visa en bild av ett online spel som håller hög standard när det gäller grafik / fysik / handling...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:51. |