![]() |
Tre nya aktiviteter till NMJ :-)
1 bifogad(e) fil(er)
Hej:)
Tack till Speedy i Tyskland för dessa fina aktiviteter till NMJ :tumupp: Jag har lagt dom i en zip-fil för lätt åtkomst. http://msts.pointclark.net/msts/NMJ_...dy_28_mars.zip |
Hej:)
Någon som testat dessa aktiviteter ? Funkar dom.....? |
Hej!
Jag håller på installera Nerhärad-Grims aktivitet. Jag har laddat hem några vagnar. Jag fick meddelande att den behöver SJ_Kuehl_Brauerei_Carlsberg och A7B7Alpha. Var får jag tag på dessa vagnar? Tacksam för snabbt svar. |
A7B7Alpha finns hos de berömda BB:)
|
Citat:
Den andra vagnen? |
Citat:
|
Citat:
|
Tack för hjälpen!
|
Hej
Verkar lite småkrångligt att få de att fungera, vore kanske bra om man la upp dom tåg och vagnar som behövs i en zip-fil på servern, så att man får allt på en gång...;) Någon som har fått tag på alla filer som behövs, så hör av dej. :) edit: Vore fint som snus om någon kunde skriva nån liten bruksanvisning, hur man får in aktiviteterna i rutten, så de funkar. |
Hej!
Jag körde Nerhärad-Grims aktivitet och den var bra. Många tåg i Nerhäradområde! När jag accar tåget upp till 100km/tim dök plötslig meddelande på tyska och tåget får köra max 90km/tim på 100km/tim-sträcka. Fortsätter man köra fort så misslyckas man och spelet avslutades. Hehe! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:52. |