![]() |
Svart S12:a
1 bifogad(e) fil(er)
Den svarta S12:an har nu rulllat ut ur verkstaden och är ute på en SJ-Event tur på NMJ. Här kan den ses vid Mellefors Övre Hpl:
Ris och ros mottages gärna för att kunna förbättra repainten. |
Ja,..jo..men,..kanske? Jo, visst är det bra, men vem vill äta i en så'n dyster vagn?
Utmärkt repaint! |
Citat:
mvh Uffe. |
Snyggt! :tumupp:
|
Erik G: Tackar, tyvärr inte mitt fel att SJ valde att göra den svart, från början är det TKABs S12:a eftersom SJ's egna inte riktigt ville fungera...
Huffus: Ska prata med micke om att få möjlighet att lägga upp den på BB annars så kontaktar jag dig via pm. Erik H: Tack för din vänliga komentar:) |
Snygg. Passer ju in:).
|
Citat:
Trevlig vagn, Svart är snyggt som fasen på tåg, både ånga o vanligt! |
Snyggt Sparkfot!
Ja, angående om svart är snyggt eller inte, så är det fasen mycket snyggare än grått. Men Blue X och Mittlinjen-tågen tycker jag har dom klart snyggaste färgerna i detta land. |
Glöm inte Grand Nordic
|
Lite modifierad version...har gjort ändringar i kulören, en "mindre" svart. Har dock lite problem med att hitta det perfekta för taket. Så om någon sitter på en bra taktextur hade det varit kalas ju:)!
|
Hej!
Snyga vagnar, pricken över i;et skulle vara att få dit nya loggan också. Keep up the goo work:tumupp: :tumupp: :tumupp: /Magnus |
Citat:
|
Snygga vagnar båda två :tumupp:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:48. |