![]() |
Svensk Stambana 3
3 bifogad(e) fil(er)
Hej på er!
Skickar några bilder på mitt bygge. Tiden är innan Rc-loken fick sin nuvarande (trista) färgsättning. Körsträckan är ca. 10 mil än så länge. Vill passa på att tacka för Ra-loket o. 40-talsvagnarna. Hälsn. Bamse. |
Mmmmmmm, ser mycket lovande ut bamse. Snyggt! :D
|
Mycket snyggt!:tumupp:
:Edit: Vilka stolpar är det du använder? |
Verkligen snyggt:) Och 10 mil, det är inte dåligt:tumupp:
|
Tackar så mycke
Det är mina egna polygonstinna stolpar, ska göra om dom. Men det har inte blivit av Bamse |
Snygg rutt och snygga stolpar:tumupp:
|
Fina bilder!
De där stolparna ser väldigt bra ut! Du har inga planer på att lägga upp dem? |
Riktigt snyggt!! :eek:
|
Jätte snyggt! Men kan någon hjälpa mig med att hitta var jag kan ladda ner svenska stolpar och bryggor?
|
3 bifogad(e) fil(er)
Tack så mycket!
Elstolpar o. ledning finns på Svenska tåg 2004 o. 2005, tror att de finns att köpa hos Nordic Softsales. Beträffande mina egna stolpar, så behöver de göras om en hel del. Får se när det blir av. Så lite nya bilder. Bild 1 blivande bangård, återstår en hel del att göra Bild 2 lokstation, en del att göra här med Bild 3 Infart till större station. |
Fortfarande lika snyggt!! :tumupp: :D
|
Coolt! Man kan aldrig få för mycket av sånna här bilder.
Ang. stolparna så hittade jag dem tillslut som fanns på Svenska tåg-skivorna. Tack för hjälpen. |
Hej
Ser kanonfint ut! Kunde inte undgå att se det fins "berget" i sista bilden i ditt inlägg den 26/11. Vet du var man kan hitta det? Hälsningar Richard |
Hej.
Ursäkta dröjsmålet. Berget är bara textur jag har lagt på, den finns på Svenska tåg 2004 under Sweden o. heter Rock 1. Sen har jag duttat på försiktigt med Graystone crack, finns under Britain. OBS. Har TRS 2004, men texturerna kanske fungerar till 2006 med. Någon som vet? Hälsn. Bamse |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:11. |