![]() |
Tippa derbyt HIF-MFF
Hej!
Idag smäller det:) Skånederbyt Malmö FF vs Helsingborgs IF... Mitt tips är GIVETVIS seger för "Di Blåe", de vinner med 3-1, mål av Junior, Jonathan 2. MVH Kenneth |
Ett sketet skåne derby är jue som en pingis boll i universum det ska vara riktiga sthlms derbyn!;)
|
2-1 Malmö lätt:)..men jag vet inte vad ni tycker..20kr på 2-1 till malmö.
|
Helsingborg lekte med mff och vann med 3-1.
|
Citat:
|
Citat:
Ja i så fall kan det inte vara samma match som du har sett!!! Första halvleken dominerade MFF men kunde ej utnyttja sina chanser. MFF kunde lett med en 3-4 mål om de tagit tillvara på sina chanser. I andra så verkade det som om hif hade fått sej en utskåpning av Baxter och MFF hade tagit sömnpiller eller vad det nu var för något, tändvätska var det inte i varje fall! Men så är ju idrotten ibland och det är väl det som är tjusningen med det hela... Men det var kul med ett derby, det första som jag sett på plats i Helsingborg, tyvärr har jag inte haft möjlighet att åka dit tidigare på grund av jobb och annat. Men det hade varit skönare med en seger för MFF så hade det varit lite trevligare att komma till jobb idag...Finns tyvärr en del som håller på Trelleborgs FF där.... MVH Kenneth |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:34. |