Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Språkval (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=12280)

Daniel 2006-05-29 22:12

Språkval

Vilket språk tycker ni att jag ska välja?

Olaf Lindström 2006-05-29 22:15

Det är ett personligt val som beror helt på ens bakgrund etc. Vi vet ju inte om du har några förkunskaper eller någonting! Kolla upp med någon på skolan för de kan säkerligen sköta det hela mycket bättre!

Finns det någon måtta på vad man kan använda omröstningarna till?:confused:

Fredrik 2006-05-29 22:15

Tycker du verkligen att den här omröstningen tillför forumet något?

Daniel 2006-05-29 22:20

Ja, För mig. SKa välja ett språk till imorrn.

simonbertilsson 2006-05-29 22:24

Välj vad du tycker verkar roligast, intressantast och vad du anser dig ha störst nytta av. Själv hade jag nog valt tyska i främsta hand (men du kanske redan läser det...).

Fredrik 2006-05-29 22:26

Daniel:

Varför inte ha en omröstning vad du ska ha för strumpor på dig imorgon eller om du ska köpa en påse bilar eller Gott och Blandat nästa gång du handlar godis?

Daniel 2006-05-29 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av simonbertilsson
Välj vad du tycker verkar roligast, intressantast och vad du anser dig ha störst nytta av. Själv hade jag nog valt tyska i främsta hand (men du kanske redan läser det...).

Tyska valde jag men det blev inget med det. :(

vfp420b 2006-05-29 22:49

Citat:

Ursprungligen postat av Daniel
Tyska valde jag men det blev inget med det. :(

Det är iaf betydligt lättare än både Franska och Spanska ihop!
Själv har jag Franska och tycker väl att det är lite si och så med det, visst.. jag är godkänd i det, men tycker ändå att det är svårt sen jag började med det i 6'an.
Välj själv vilket som du vill ha!

Bengt74 2006-05-30 12:35

Eftersom Daniel nu redan har valt språk så kanske vi kan stänga den här tråden då den redan har fyllt sin funktion.

Eller vad säger du Fredrik???

//Bengt L.

343kakaII 2006-06-01 09:45

Tyska skulle ju ha varit med i omröstningen också, eftersom det är det språket som en europé kommer klara sig längst på om man reser i Europa.
Men det får väl bli C-språk för Daniels del...

Sparkfot 2006-06-01 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av 343kakaII
Tyska skulle ju ha varit med i omröstningen också, eftersom det är det språket som en europé kommer klara sig längst på om man reser i Europa.
Men det får väl bli C-språk för Daniels del...

Ist war C-Sprache mein lieber deutscher Freund? :D

Julian 2008-02-04 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av Fredrik
Daniel:

Varför inte ha en omröstning vad du ska ha för strumpor på dig imorgon eller om du ska köpa en påse bilar eller Gott och Blandat nästa gång du handlar godis?

Men det är väl ändå lite skillnad på vilket språk man ska välja eller vilka strumpor. Om det nu finns ett "Off Topic" så måste man väl få skriva om allmänna saker som tex vilket b-språk man ska välja. Ett problem på forumet enligt mig är att nästan alla alltid är så strikta och korrekta. Jag tycker du ska ta Franska. Det har jag. Men gör såklart som du själv vill.

Daniel 2008-02-04 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av Julian
Men det är väl ändå lite skillnad på vilket språk man ska välja eller vilka strumpor. Om det nu finns ett "Off Topic" så måste man väl få skriva om allmänna saker som tex vilket b-språk man ska välja. Ett problem på forumet enligt mig är att nästan alla alltid är så strikta och korrekta. Jag tycker du ska ta Franska. Det har jag. Men gör såklart som du själv vill.

Julian, om du kollar så är tråden 2 år gammal.

Moderator/Admin: Lås eller tabort tråden, tack.

Julian 2008-02-04 16:51

hur gick det då, vad valde du?

Schulz 2008-02-04 17:56

Förkastlig funktion som tillåter trådar med omröstning gå upp som nyast efter en lagd röst, för att inte säga om att de fortfarande är öppna.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:42.