![]() |
Språkval
Vilket språk tycker ni att jag ska välja?
|
Det är ett personligt val som beror helt på ens bakgrund etc. Vi vet ju inte om du har några förkunskaper eller någonting! Kolla upp med någon på skolan för de kan säkerligen sköta det hela mycket bättre!
Finns det någon måtta på vad man kan använda omröstningarna till?:confused: |
Tycker du verkligen att den här omröstningen tillför forumet något?
|
Ja, För mig. SKa välja ett språk till imorrn.
|
Välj vad du tycker verkar roligast, intressantast och vad du anser dig ha störst nytta av. Själv hade jag nog valt tyska i främsta hand (men du kanske redan läser det...).
|
Daniel:
Varför inte ha en omröstning vad du ska ha för strumpor på dig imorgon eller om du ska köpa en påse bilar eller Gott och Blandat nästa gång du handlar godis? |
Citat:
|
Citat:
Själv har jag Franska och tycker väl att det är lite si och så med det, visst.. jag är godkänd i det, men tycker ändå att det är svårt sen jag började med det i 6'an. Välj själv vilket som du vill ha! |
Eftersom Daniel nu redan har valt språk så kanske vi kan stänga den här tråden då den redan har fyllt sin funktion.
Eller vad säger du Fredrik??? //Bengt L. |
Tyska skulle ju ha varit med i omröstningen också, eftersom det är det språket som en europé kommer klara sig längst på om man reser i Europa.
Men det får väl bli C-språk för Daniels del... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Moderator/Admin: Lås eller tabort tråden, tack. |
hur gick det då, vad valde du?
|
Förkastlig funktion som tillåter trådar med omröstning gå upp som nyast efter en lagd röst, för att inte säga om att de fortfarande är öppna.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:42. |